منوی دسته بندی

سیستم ARECO BP  بعنوان يک MSP چگونه عمل میکند ؟

سیستم ARECO BP   بعنوان سرويس گيرنده با شرکت های مخابراتی ارائهدهنده سرویسهای تلفنی از راه دور و  یا مراکز تلفنی محلی  PBX کار میکند . اين سیستم به صورت خودکار CDRها (Call Detail Records) را از مبداء تولید آنها که سويچهای مخابراتی هستند دريافت ، جمع آوری و پردازش میکند و سازمان ها میتوانند با بهره گیری از محیط واسط کاربری اختصاصی شده  تحت وب و از طریق پنل های با سطوح دسترسی متفاوت ، از خدمات متنوع گزارشگیری ، صدور صورتحساب ، پیگیری خدمات بعدی به مشتریان آنها  و تزریق اطلاعات اتوماتیک به نرم افزارهای محلی CRM  از این خدمات برای بهبود کسب و کار و توسعه ی آنها بهره گیری نمایند .

مديران ميانی و کارشناسان فروش سازمان ها میتوانند با وارد شدن به پنل خودشان ، به  یک سیستم صورتحسابی تلفنی آسان با یک واسط کاربری مدرن و محیط کاربری اختصاصی و خصوصی سازی شده ، خدمات  امتیازدهی پاسخگوها و تیم کالیسنتر مجموعه ی تحت نظارت و مدیریت خودشان را انجام دهند .

مديران فنی سازمانها نيز با تهیه ی  بعضی از گزارشات مثل گزارش مصرف بیش از حد نرمال از کانالهای سیستم مخابراتی ، پهنای باند اينترنتی SIP Trunkها ، نظارت بر تماسهای تلفنی رایگان پرسنل ، خلاصه تماسهای ورودی منطقه ای و  بینالمللی ، و  همچنین گزارش پیامک  های مرتبط با موضوعات خاص  ، ابزارها لازم برای نظارت عالیه ی مورد نظر خود را  در دسترس داشته باشند.

همچنين محاسبه دقیق مالیاتها و ساير خدمات تلفنی و انتقال آنها به صورتحساب های تجمیعی  دوره ای  مشتریان ، از خدمات مهم قابل ارائه توسط ARECO BP  است .

یکپارچگی اطلاعات دريافتی از منابع مختلف ( سویچهای متنوع و پراکنده)  و ارتباط اتوماتیک با PSA( Project Service Automation  ( و سیستمهای حسابداری و  موتورهای محاسبه  خودکار مالیات،   مزیتی بسیار مهم برای این سیستم خدماتی میباشد .

ARECO BP درچه پلتفرمی کار میکند ؟

اين پروژه ،  یک راهحل صورتحسابی تلفنی مبتنی برتکنولوژی  ابری (Cloud Technology)  است که با توجه به سابقه کاری و نمونه های اوليه توليد شده ،  در محيط مایکروسافت آزور و بانکهای اطلاعاتی SQL-Base  ساخته خواهد شد .

ARECO BP با چه ارائهدهندگان عمدهای از خدمات مخابراتی و ارتباطی کار میکند؟

اين سامانه میتواند با هر ارائهدهنده  خدمات مخابراتی عمده ای  کار کند . با توجه به اینکه اطلاعات خام CDR  از طرق  مختلف پورت مستقیم ، API يا FTP  از سويچهای مخابراتی دريافت میشوند  و میتوانند مجددا با توجه به تعرفه های مورد نظر سازمان ، هزینه یابی شوند لذا محدودیتی از نظر تعداد و نوع سیستم های مخابراتی متصل ندارند . اين سیستم دست شما را برای فروش مجدد خدمات به مشترانتان باز می گذارد.

هزینه استفاده از خدمات ARECO BP برای يک سازمان (مشتری پروژه) چقدر است؟

با توجه به نرخگذاری رقابتی و مشخص برای برطرف کردن نیازهای صورتحسابی تلفنی  سازمان و تنوع خدمات قابل ارائه  برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس  بگیرید

ArecoAdmin وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *